TarantellAntifa

47213941_2214093085276441_622639042374139904_n

ΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΕΓΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΑΛΛΟ
είναι ο καθημερινός φασισμος.

TarantellaAntiFA vi@ Κωστής Μοσκώφ

29/11/2018

Για να ξεκαθαρίσουμε τον ορισμό του «φασίστα» συμφωνούμε απόλυτα με το περιεχόμενο που δίνει ο πρόωρα χαμένος συγγραφέας των » Μελαγχολικών ερώτων»

Φασισμός δεν είναι μόνο η ανοικτή δικτατορία
του μεγάλου κεφαλαίου, που με τη δυνατότητα υπερεκμετάλλευσης των εργατών δίνει τη δυνατότητα παροχών -και έτσι στήριξής της- και στα μικροαστικά στρώματα χωριού και πόλης…
Φασισμός είναι και η καθημερινή πρακτική
της αυταρχικής συμπεριφοράς
του Εγώ ως προς τον Άλλο,
αυταρχικής συμπεριφοράς που βασίζεται στην υπερεκμετάλλευση της αδυναμίας
του πλησίον του ‘Αλλου – του γονιού προς το παιδί
αλλά και του παιδιού προς το γονιό,
του άνδρα προς τη γυναίκα
αλλά και της γυναίκας προς τον άνδρα,
του καθημερινού δίπλα μας
πιο καπάτσου, πιο ξυπνιου ,πιο αδίστακτου,
που εκμεταλλεύεται την
αγαθότητα ή τη λογική του Άλλου.
Φασισμός είναι η μονοδιάσταση και εμπαθής χρήση
του Λόγου του Άλλου,
είναι να είσαι αδίστακτος τη στιγμή που είσαι ο δυνατός, να συντρίβεις δίχως αγάπη τον Άλλο
όταν δεν μπορεί να αμυνθεί ή δε θέλει…
Και φασισμός είναι η εκμετάλλευση
της πιο ανθρώπινης αδυναμίας – η εκμετάλλευση του απελπισμένα,
παραδομένα,
ερωτευμένου
Άλλου…

Κωστής Μοσκώφ.

Σ.Σ «Τ» : Δημοσιεύουμε την εισαγωγή από την ομιλία του συγγραφέα Θωμά Κοροβίνη στην τιμητική εκδήλωση για τα 20 χρόνια από τον θάνατο του διανοούμενου Κωστή Μοσκώφ με τίτλο:
«Είχαμε περισσότερο από όλα τα όνειρα» που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της 15ης ΔΕΒΘ.

Η κατάθεσή μου είναι πολύ σύντομη –in memoriam– για αυτόν τον σπάνιο ομορφάνθρωπο που βιάστηκε να μας αποχωριστεί και που μας άφησε είκοσι χρόνια τώρα με την στυφή γεύση της ορφάνιας από έναν μεγαλύτερο και σοφότερο αδερφό μας. Ο Κωστής ήταν τέκνο της διαπολιτισμικής και κοσμοπολίτικης Θεσσαλονίκης, λατρεμένο παιδί της μπουρζουαζίας αλλά σημαίνων δραπέτης απ’ αυτήν, με πάθος για τους προλεταριακούς αγώνες, γόνος Πόντιων καπνεμπόρων απ’ την Ορντού και εγγονός του κορυφαίου αρχιτέκτονα κόμητος Αριγκόνι, χαϊδεμένος των σαλονίσιων τανγκό μα λάτρης των διονυσιακών ζεϊμπέκικων, ιδιότυπα μαρξιστής και ιδιότροπα βυζαντινός και ορθόδοξος, συνάμα δυτικοθρεμμένος και Ευρωπαίος –όμως Έλληνας και ελληνικός, βαθιά και ουσιαστικά ελληνικός –και μάλιστα, «Μέγας Ανατολικός»…..όλη η ομιλία στο λίνκ

https://www.e-dromos.gr/mnimi-kosti-moskof/

—————————————————————————————————————————————–

47056276_2213644568654626_7356828762396164096_n

H ΒΙΛΛΑ ΑΜΑΛΙΑΣ 
βαστά την ίδια παράδοση

TaRantella AntiFA vi@ Yannis Androulidakis

28/11/2018

Σας το λέγαμε ότι η Villa θα μείνει
και δεν μας πιστεύατε.
Αυτό είναι το 2ο Γυμνάσιο Αθηνών,
στη συμβολή των οδών Χέυδεν και Αχαρνών,
εκεί που κάποτε ήταν η Villa Amalia.

Σ.Σ «Τ» : Να μην ξεχνάμε ότι η Βίλλα μετατράπηκε σε σχολείο μετά από την επέμβαση των Ματ επί ηγςσίας
Υποργείου Προ-πό του φωτισμένου Παξινού Νικολάου Δένδια .
Μιάς και οι χαφιέδες επαναλάμβαναν διαρκώς ότι εκεί βρισκόταν το οπλοστάσιο των εξεγέρσεων της Αθήνας.

—————————————————————————————————————————————-

46786446_2212074342144982_4862324787810140160_n

ΟΙ ΝΑΖΗΔΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ

27/11/2018

Για όσους μιλάνε για «αθώα κατάληψη «υπέρ εθνικών συμφερόντων
Η στοχοποίηση του καθηγητή από τον νεοναζίδη υπαρχηγίσκο δείχνει
ξεκάθαρα ποιός δουλεύει ποιόν και για ποιόν.
Συνεύρεση με τους φασίστες δεν κάνουμε ούτε στην ουρά του λεωφορείου.

—————————————————————————————————————————————–

46878256_2210830028936080_1848675085225820160_n

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ

26/11/2018

Ξεκίνησαν ήδη δεκάδες σχολεία της χώρας να συντονίζονται ενάντια στις εθνικιστικές καταλήψεις και η Πρωτοβουλία μαθητών και σχολείων εναντία στον φασισμό /εθνικισμό έχει προβεί σε συλλογή υπογραφών και καλεί σε άμεση αντιφαστιστική δράση με ανακοίνωσή της:
—————————–////———————————-

«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συντεταγμένη προσπάθεια φασιστικών ομάδων μέσα στα σχολεία. Συγκεκριμένα, είδαμε καταλήψεις σχολείων με εθνικιστικά και φασιστικά συνθήματα, πορείες μαθητών σε πόλεις της Β. Ελλάδας, ακόμα και στοχοποίηση μαθητών και εκπαιδευτικών από φασίστες.
Σα να μην έφτανε αυτό τις επόμενες μέρες έχει κυκλοφορήσει στα social media κάλεσμα για πανελλαδική μέρα καταλήψεων με ανάλογο περιεχόμενο. Καταγγέλλουμε και στεκόμαστε απέναντι σε κάθε τέτοια προσπάθεια που σπέρνει το δηλητήριο του φασισμού και του ναζισμού στα σχολεία μας
Η μέθοδος με την οποία διάφορες ακροδεξιές φασιστικές ομάδες (μεταξύ των οποίων και η Χρυσή Αυγή) καλούν στις εθνικιστικές καταλήψεις στις 29/11 είναι η κλασική μέθοδος του παρακράτους, δηλαδή ανώνυμα και στα μουλωχτά, χωρίς ανάληψη ευθύνης. Να μη μιλήσουμε φυσικά για δημοκρατικές διαδικασίες και συλλογικές αποφάσεις. Θα ήταν αστείο…
Προσπαθούν να παρουσιαστούν σαν αγνοί πατριώτες που νοιάζονται για το καλό μας και το καλό της χώρας . Προσπαθούν να παρουσιαστούν ως αντισυστημικοί ταυτίζοντας τους αγωνιστές και το κίνημα με την ξεπουλημένη συστημική κυβέρνηση Σύριζα.
Να μην χάψουμε τα ψέματα τους
πίσω από το αγνό »πατριωτισμό
βρίσκεται ο επικίνδυνος εθνικισμός , το μίσος και ο φασισμός .
Ο εχθρός μας είναι οι το σύστημα , η φτώχεια , η εκμετάλλευση, ο πόλεμος , ο φασισμός όχι οι γειτονικοί λαοί . Ο εχθρός μας βρίσκεται στις κυβερνήσεις , στις τράπεζες , στην Ε.Ε και όχι στους γειτονικούς λαούς . Την ίδια στιγμή που μας λένε για εθνικά θέματα εννοούν να ετοιμαστούμε να πολεμήσουμε για τα κέρδη των αφεντικών τους αντί να παλεύουμε για τα δικαιώματα και τις ανάγκες μας.
Οι αγωνιστές μαθητές που συμμετείχαν στις πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις της περασμένης περιόδου θυμούνται πως αυτοί που τώρα καλούν σε μαθητικές φασιστικές καταλήψεις και οξύνουν την εθνικιστική-φασιστική ρητορεία στα σχολεία ήταν οι ίδιοι που όταν οι μαθητές κατέβαιναν στον δρόμο για να προτάξουν το σχολείο των αναγκών τους, αδιαφορούσαν και πολλές φορές κατέστειλαν τους αγώνες μας .

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ

Πρέπει να τσακίσουμε το φασισμό! Δεν ξεχνάμε το Φύσσα, ή τον Αλέξη Γρηγορόπουλο και όλα τα υπόλοιπα θύματα του φασισμού! Απέναντι σε αυτούς να παλέψουμε για την παιδεία των αναγκών μας για δουλειά με δικαιώματα, για να κοιτάμε το μέλλον μας με αισιοδοξία και όχι με ανασφάλεια.
Καλούμε όλους τους μαθητές να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να μετατρέψουν την εθνικιστική φιέστα σε πανελλαδική μέρα πολύμορφης δράσης ενάντια στον φασισμό και τον εθνικισμό .
Να κρεμάσουμε πανό να πραγματοποιήσουμε συμβολικές αποχές , να πάρουμε αποφάσεις καταδίκης της συγκεκριμένης δράσης μέσα από τις συνελεύσεις μας , τα 15μελή και τα 5μελή .

ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

Πρωτοβουλία μαθητών και σχολείων εναντία στον φασισμό /εθνικισμό από το 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης , 1ο ΓΕΛ Καλλιθέας ,1ο ΓΕΛ Πεύκων ,1ο ΓΕΛ Πεύκης, 2ο ΓΕΛ Πεύκης, 6ο ΓΕΛ Αμαρουσίου ,1ο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/Λύκειο Κερατσινίου Δραπετσώνας ,1ο ΓΕΛ Βριλησσίων, 2ο ΓΕΛ Θήβας, Μουσικό Σχολείο Πρέβεζας, Λεόντειο Λύκειο Πατησίων, Πρότυπο ΓΕΛ Βαρβάκειου Σχολής, 1ο ΕΠΑΛ Πρέβεζας, 1ο ΓΕΛ Πρέβεζας, 2ο ΓΕΛ Πρέβεζας, 1ο γυμνάσιο Πρέβεζας, 2ο γυμνάσιο Πρέβεζας, Πειραματικό Λύκειο Αγίων Αναργύρων, 2ο ΓΕΛ Δάφνης , 5ο ΓΕΛ ζωγράφου , 2ο ΓΕΛ Χολαργού , 3ο Γυμνάσιο Γαλατσίου , 6o ΓΕΛ Ν.Ιωνίας»

—————————————————————————————————————————————-

mixaloliakos_serafeim

ΔΥΟ ΣΚΥΛΟΙ ΕΜΑΛΩΝΑΝΕ…
TaRantellAntifA vi@ Jungle Report.

O SXY περιγράφει την ιδεολικοπολιτική διαμάχη των δύο τιτάνων της ελληνορθοδοξίας
—————///———————–
Μελαχρινός φύρερ vs Μουρλοπολίτη, σημειώσατε Χ.

24/11/2018

Διχόνοια έχει ξεσπάσει στον ακροδεξιό χώρο, με τα δύο μέρη να ανταλλάζουν κατηγορίες.
Και οι δύο πλευρές έχουν δίκιο, ο μουρλοπολίτης τους κατηγορεί για παγανιστές και έχει δίκιο, ενώ οι ναζί τον κατηγορούν ότι κάνει ότι δεν τους ξέρει όταν πριν από χρόνια τους θεωρούσε την «ελπίδα του έθνους» (παρακαλώ μην γελάτε) και τους βοήθησε να αποκτήσουν πρόσβαση στο κοινό της εκκλησίας.
Με λίγα λόγια, το καράβι βουλιάζει και κάποιοι προσπαθούν να αποστασιοποιηθούν από το ναυάγιο.
Τέλος πάντων, για να μην λέτε ότι δεν παίρνω θέση, θα στηρίξω μουρλοπολίτη γιατί με είχαν συγκινήσει πραγματικά οι επιστολές του μακαριότατου σε διάφορους στάρ του εξωτερικού, Έλτον Τζόν, Βασίλισσα Ελισάβετ , κλπ,
Όπως και η αγάπη που εξέφρασε με επιστολή προς ίσως το πιο λαμπρό μυαλό της εποχής μας,τον Στίβεν Χόκινγκ, όπου ανάλυσε γιατί ο θεός τον τιμώρησε στέλνοντάς του τα γνωστά προβλήματα της υγείας του κ. Χόκινγκ.
Ήταν μια μοναδική στιγμή για τον χριστιανισμό και τον ανθρωπισμό γενικότερα.
Επίσης, να μην ξεχνάμε τον αγώνα που έχει δώσει ο μουρλοπολίτης ενάντια στον στοματικό έρωτα.
Ένας θεός ξέρει τι έχουν δει τα μάτια του τόσα χρόνια μέσα σε εκκλησίες και μοναστήρια, ώστε να αναγκαστεί να βγάλει δημόσια ανακοίνωση.
Για τους λόγους αυτούς λοιπόν, στηρίζω Μεντζελόπουλο και καλώ και τους υπόλοιπους συντάκτες εδώ αλλά και τους αναγνώστες να πάρουν θέση δημόσια.)

—————————————————————————————————————————————–

46486234_2197604036925346_4342638585422282752_n

ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΡΑΣΟΣ

17/11/2018

Κάποτε ρώτησαν τον Γκέμπελς αν υπήρχαν κρεματόρια κι αν οι ναζί είχαν επιδοθεί στην εξολόθρευση των Εβραίων. Κι εκείνος απάντησε: «Αδύνατον, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα το γνώριζα»! Η ιστορία του γκεμπελισμού είναι επομένως παλιότερη των αποβρασμάτων που την υπηρετούν.
Η διαφορά πλέον είναι ότι ο γκεμπελισμός πέραν των παλιών μεθόδων, αξιοποιεί και νέες μορφές διάχυσής του, όπως για παράδειγμα αυτός ο παράλληλος και συχνά ανεξέλεγκτος κόσμος του διαδικτύου. Όποιος επιχειρήσει να σερφάρει τις μέρες και τούτης της επετείου του Πολυτεχνείου στο διαδίκτυο θα διαπιστώσει ότι είναι αδύνατον να μείνει ανέγγιχτος από τα βρομόνερα του γκεμπελισμού.
Η προσφιλής ενασχόληση των διαδικτυακών «ΕΣΑτζήδων» είναι η διακίνηση της θεωρίας πως «δεν υπήρξαν νεκροί στο Πολυτεχνείο» και πως «οι νεκροί του Πολυτεχνείου είναι μύθος»…
Τα θρασίμια του ναζισμού, απέναντι στα προηγούμενα έχουν το εξής «επιχείρημα»: «Αυτοί – λένε – δεν είναι νεκροί του Πολυτεχνείου, γιατί δεν ήταν μέσα, ήταν “έξω” από το Πολυτεχνείο»!
Από μια άποψη… πάλι καλά. Γιατί αυτοί – οι ναζί – είναι ικανοί να ισχυριστούν ακόμα και αυτό:
Οτι οι «έξω» από το Πολυτεχνείο δεν δολοφονήθηκαν, επειδή ήταν «έξω»!. Ότι επειδή ήταν «έξω» δεν εκτελέστηκαν από τη χούντα στο πλαίσιο της καταστολής της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Κατά τους ναζί μπορεί, ενδεχομένως, να «σκόνταψαν» και να «χτύπησαν μόνοι τους»…
η ακόμα όπως έλεγε ο Γεωργαλάς :
-Χτυπήθηκαν από ελευθέρους σκοπευτές ξένης δυνάμεως (!!!!!!!!)
Ας πάρουμε, όμως, ένα δείγμα, για το τι πραγματικά συνέβη με τους «έξω» από το Πολυτεχνείο: To μεσημέρι της 18ης Νοέμβρη 1973, ο ταγματάρχης Ντερτιλής (αυτός με τον οποίο φωτογραφιζόταν πριν κάποιο καιρό ο Μιχαλολιάκος κρατώντας του σεβάσμια το χέρι στο νοσοκομειο πριν ψοφησει) βρισκόταν με το υπηρεσιακό του τζιπ έξω από την κατεστραμμένη πύλη του Πολυτεχνείου. Απέναντι, Πατησίων και Στουρνάρη, οι αστυφύλακες χτυπούσαν ένα νεαρό, που προς στιγμήν τους ξέφυγε. Όχι όμως κι από τον Ντερτιλή. Ο Ντερτιλής έβγαλε από το μπουφάν το περίστροφο και πυροβόλησε. «Ο νεαρός έπεσε σαν κοτόπουλο», περιγράφει στην κατάθεσή του ένα χρόνο αργότερα ο οδηγός του Ντερτιλή – ο 21 ετών τότε Αντώνης Αγριτέλης – και συνεχίζει: «Μετά το φόνο ο Ντερτιλής σαν να μη συνέβαινε τίποτα μπήκε στο τζιπ και χτυπώντας με στην πλάτη μου είπε: “Με παραδέχεσαι, ρε; Σαράντα πέντε χρονών άνθρωπος και με τη μία στο κεφάλι!”»…

Αυτός είναι ο «μύθος» των νεκρών του Πολυτεχνείου. Αυτή ήταν η χούντα των «Ντερτιλήδων». Αυτά είναι και τα ναζιστοειδή της Χρυσής Αυγής που την εκπροσωπούν σήμερα.

—————————————————————————————————————————————–

v241

ΠΕΡΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ
ποιημάτων του Ρίτσου
(φαντάζομαι και τραγουδιών Λοϊζου και Θεοδωράκη)
από κάποια Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια.

από τη Φωτεινή Λαμπρίδη

16/11/2018

Γιατί ενοχλούν ποιήματα που στον πυρήνα τους έχουν τις έννοιες της
ελευθερίας, της αδελφοσύνης, του αγώνα για έναν διαφορετικό κόσμο
χωρίς βασανιστές και βασανιζόμενους; Για ποιο είδος «ιδεολογικού
καταναγκασμού» μιλούν οι σχολάρχες; Ρητορικό το ερώτημα.
Αντιλαμβάνομαι γιατί οι πιο δημιουργικές ώρες που θυμάμαι από τη
σχολική μου ζωή, θεωρούνται από τους ιδιοκτήτες επικίνδυνες.
Ανατριχιάζω όταν σκέφτομαι όμως ότι θα στερήσουν από τα παιδιά την
ευκαιρία νιώσουν το ρίγος από τους στίχους του Ρίτσου του Λειβαδίτη,
του Αναγνωστάκη.
Πηγαίνω πίσω στα γυμνασιακά μου χρόνια. Εκεί που τα ατέλειωτα
χασμουρητά από τις ώρες των θρησκευτικών και της οικιακής οικονομίας,
έσπαγε με φόρα η συγκίνηση της ποίησης. Έχοντας σύμμαχο δε την τύχη
που έφερε καθηγήτρια στο γυμνάσιο Καμινίων την Vanda Tseliou , είχα
επιτέλους την ευκαιρία στα 12 να μη νιώθω μόνη στον στρόβιλο των
ατέλειωτων υπαρξιακών, κοινωνικών και πολιτικών ερωτημάτων της
εφηβείας. Μία συζήτηση με αφορμή ένα ποίημα του σχολικού ανθολογίου με
έστελνε στα βιβλιοπωλεία κι έπειτα σε σχέση ζωής με τους ποιητές που
βρήκαν τις λέξεις να κάνουν την αδικία και τον πόνο δύναμη για ζωή
ελπίδα κι ομορφιά. Eκεί βρήκαμε εξόριστους να μετρούν πορεία
τεθλασμένη και νιώσαμε τον στίχο ««Από την πληγή μου κοίταξα / του
κόσμου την πληγή». Αυτό το αίσθημα δεν αγοράζεται σε κανένα σχολείο.
Αυτό το αίσθημα θα είναι πάντα επικίνδυνο για τους ιδιοκτήτες. Όπως
άλλωστε και κάθε νεκρός που πολέμησε δικτατορίες και φασισμούς. Αλλά ο
δρόμος έχει τη δική του ιστορία ευτυχώς, κι εμείς τραγουδάμε αδερφέ
μου για να σμίξουμε τον κόσμο….

«Ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία, είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά».
Fotini Lambridi

https://www.youtube.com/watch…

—————————————————————————————————————————————–

ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΗ

15/11/2018

Ο Γιάννης Αντετοκούμπο ο μαύρος πιο διακεκριμένος Έλληνας
αθλητής στο κόσμο αυτή τη στιγμή φτύνει τα σκουλήκια του
Μαρινάκη.
Aθλητές που όταν γυρνάνε για διακοπές στη πατρίδα δεν πάνε στις
κοσμικές παραλίες αλλά προτιμούν να μάθουν τσάμπα μπασκετ τα
παιδιά της γειτονιάς τους κάνουν τη διαφορά από τους
τραμπούκους…

46308123_2195055427180207_7628636240169926656_n

—————————————————————————————————————————————-

46115156_2192399194112497_789177193845489664_n

Ο ΤΑΚΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΔEΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΤ
είναι ένας καθημερινός ρατσιστής

T13/11/2018

Λίγες ψύχραιμες σκέψεις μετά τη στερεοτυπική επίθεση στον Θανάση
Αντετοκούνμπο παραθέτει ο Νίκος Σταματίνης του One man

Υπάρχει μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, δημοσίων προσώπων
καλύτερα, με ενός είδους ακαταλόγιστο που προκύπτει από το γεγονός ότι
τους έχουμε τοποθετήσει σε μια συγκεκριμένη σφαίρα που αποκλείει
οποιαδήποτε κριτική ανάλυση των λεγομένων τους, γιατί «δεν αξίζει να
ασχολούμαστε μαζί τους». Μα καλά θα δίνουμε σημασία στον Τσουκαλά; Θα
δίνουμε σημασία στον Χίο; Τον πατέρα Κλεομένη; Τον Παναγιώτη Ψωμιάδη;

Την Παρασκευή, μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ, νίκη που
ήρθε σχεδόν αποκλειστικά από την ενέργεια που έβγαλε στο παρκέ ο
Θανάσης Αντετοκούνμπο, στην οπαδική εκπομπή του, ο Τάκης Τσουκαλάς
ανέφερε τα εξής:

Με έναν πίθηκο, εκείνος ο Αντεμπακούμπο πίθηκος είναι! Ό,τι σας λέω.
Τι είναι αυτά που έκανε ο καραγκιόζης ρε; Δεν ντρέπεται λιγάκι;
Ξεφτιλίζει και τον αδερφό του;

Είναι μάλιστα η δεύτερη φορά που ο Τσουκαλάς καταπιάνεται με τον
Αντετοκούνμπο. Τον Ιούνιο που μας πέρασε ο Θανάσης μπήκε ξανά στο
στόχαστρο του Τσουκαλά:

O Aντεμπακούμπο. Τι; Aυτός ξέρει μπάσκετ; Τι; Επειδή ο αδερφός του
παίζει εκεί; Το παίζει και Έλληνας, ε; Και δοξάζει και την Ελλάδα, ε;
[…] καραγκιοζιλίκια, αυτά δεν τα κάνουν Έλληνες, άλλοι ιθαγενείς τα
κάνουν

Κατά την απομαγνητοφώνηση των παραπάνω αποσπασμάτων σκέφτηκα πολύ αν
θα περάσω τη λέξη ως ‘Αντεμπακούμπο’, όπως την ανέφερε ο Τσουκαλάς, ή
‘Αντετοκούνμπο’, όπως είναι το όνομά του διεθνούς Έλληνα
μπασκετμπολίστα. Η χρήση της λέξης ‘Αντεμπακούμπο’ είναι από μόνη της
ενδεικτική ότι το θεματάκι μπορεί να πάρει και μια αστεία τροπή. Ο
Τσουκαλάς είναι αυθεντικός με τη γραφικότητα του αυθεντικού λαϊκού
ανθρώπου που δεν ξέρει πώς προφέρονται μεγάλες λέξεις, οπότε, ε, το να
λες ‘πίθηκο’ κάποιον χάνεται μέσα στη θολούρα της καφενειακής
κουβέντας. Αυτός που (ανα)παράγει τον ρατσιστικό λόγο μιλώντας με
αυτόν τον τρόπο, παίρνει έναν αέρα καρικατούρας που σκέφτεται και δρα
σαν κάποιου τύπου μίμηση του εαυτού του, σαν να κάνει κωμική
περφόρμανς. Τον αντιμετωπίζουμε δηλαδή σαν ηθοποιό που υποδύεται τον
εαυτό του. Είναι διαφορετικό να εκφέρεις ρατσιστικό λόγο φορώντας
κουστούμι και διαφορετικό να εκφέρεις ρατσιστικό λόγο ντυμένος Ζορό.
Στη δεύτερη περίπτωση παίρνεις την ασυλία που σου προσφέρει η
γραφικότητά σου.

Ο τρόπος αναφοράς του Τσουκαλά στον Θανάση (που ταυτόχρονα κατά τον
ίδιο ‘ξεφτιλίζει τον αδερφό του’) δείχνει το πώς λειτουργεί ο
γηπεδικός, ο μη συστημικός και μη θεσμοποιημένος ρατσισμός. Ο
Τσουκαλάς δεν έχει στη βάση των λόγων του κάποια συγκροτημένη
ρατσιστική ιδεολογία, κάποια αναφορά στις φυλετικές θεωρίες του ντε
Γκομπινό. Απλά αναπαράγει στερεοτυπικές προκαταλήψεις που δε θα
χάνονταν, αλλά θα κρύβονταν σε περίπτωση που, για παράδειγμα, oι
Αφροαμερικανοί παίκτες του Ολυμπιακού LeDay και Goss έπαιρναν το
παιχνίδι. Το μη συγκροτημένο ρατσιστικό σύστημα ιδεών έχει ως βασική
του ιδιότητα ότι είναι ευκαιριακό, έρχεται με ξεσπάσματα.
Χρησιμοποιείται όταν το θύμα της ρατσιστικής συμπεριφοράς εκνευρίζει,
ξεβολεύει, δεν κάνει τη χάρη μας. Ο Αντετοκούνμπο έχει δικαίωμα να
είναι μαύρος αρκεί να παίζει στην ομάδα μας ή να μην προκαλεί, όταν
παίζει στην αντίπαλη.

Ο Τσουκαλάς, λοιπόν, δεν αναπαράγει μια φυλετική θεωρία, αναπαράγει
τον καθημερινό ρατσισμό. Άλλωστε, ο ίδιος ο ρατσισμός -ως πρακτική-
έχει μια διαγενεακή μορφή: μεταφέρεται από τη μια γενιά στην άλλη μέσω
εικόνων και προκαταλήψεων, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχει διαβάσει
-αυτός που αναπαράγει μια προκατάληψη- οποιαδήποτε ρατσιστική θεωρία.
Με αυτή την έννοια, και με δεδομένο ότι ο ρατσισμός δεν είναι ένας,
πρέπει να ασχολούμαστε με την εκφορά ρατσιστικού λόγου από
οποιονδήποτε και αν τύχει να τον αναπαράγει, όσο γραφικός και αν
φαίνεται ότι είναι. Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που την πατάμε με
το να δίνουμε δημόσιο λόγο στη γραφικότητα.

Ο Χίος ήταν αστείος (πράγματι ήταν) και γραφικός γιατί έβριζε και
έκλεινε γραμμές, γιατί ούρλιαζε. Τώρα το ‘Μακελειό’ έχει χιλιάδες
χτυπήματα και η Χρυσή Αυγή κάτι σαν δική της εφημερίδα. Ο Άδωνις
ρώταγε αν τα λιγουρευόμαστε και τόνιζε ότι οι έρευνες του Γιώργου
Πάλμου είχαν τεράστιο ενδιαφέρον. Τώρα είναι αντιπρόεδρος του
συντηρητικού κόμματος της χώρας. Ο πατήρ Κλεομένης ήταν το κομμάτι της
ιλαροακροδεξιάς, της συνωμοσίας και του αστείου. Μετά όμως ήταν παρών
σε κάθε προπηλακισμό, κάθε εκδήλωση και πρακτική της μαύρης συντήρησης
πλάι σε ακροδεξιούς.
Διαπνεόμαστε (το α’ πληθυντικό δεν είναι νόθο εδώ, ξέρω σχεδόν 200
ατάκες του Τάκη απ’έξω) από μια ευκολία στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε
τέτοιες φιγούρες. Μας θυμίζουν τον συντηρητικό θείο μας, τον τρελό που
παραμιλούσε στο μετρό. Αν το καλοσκεφτεί κανείς όμως, η ελιτίστικη
κοροϊδία φιγούρων σαν και αυτές το μόνο που καταφέρνει είναι να τους
δώσει αυτό που απεγνωσμένα ψάχνουν: την απόλυτη αντισυστημικότητα και
τον απαραίτητο χώρο στον δημόσιο λόγο. Γι’αυτό από ένα σημείο και μετά
πρέπει να αντιμετωπίζονται και ως αυτό ακριβώς που είναι: επικίνδυνοι.
Τελικά, αν έχει ένα χαρακτηριστικό η εποχή μας είναι ότι έχει καθολικά
διαλύσει τα αυστηρά στεγανά μεταξύ του ‘υψηλού’ και του ‘χαμηλού’ και
συνεπαγωγικά του ‘σοβαρού’ και του ‘γελοίου’. Σε αυτή τη μεγάλη
εικόνα διάλυσης των στεγανών αυτών, είναι εύκολο, ή ακόμα ακριβέστερα
βολικό, να τα δούμε όλα ως ασόβαρα και γελοία υιοθετώντας έναν
μηδενισμό που υπνωτίζει και τελικά ωραιοποιεί μια συνθήκη που μόνο
γελοία και όμορφη δεν είναι.

—————————————————————————————————————————————–

46099003_2191451597540590_588295826745327616_n

TO ΟΥΓΚΑΝΟ ΤΑΚΙΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

ΤaRantella AntiFa vi@ ripes
design Γραμματείς και Φαρισαιοι

12/11/2018

Ελληνική τηλεόραση είναι.
Ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει
Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Τάκης Τσουκαλάς, εμφανίστηκε στην εκπομπή του έξαλλος μετά την ήττα της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού από τον Παναθηναϊκό για τη Euroleague
Ο Τσουκαλάς, που ως γνωστόν επιτίθεται σε παίκτες, προπονητές και οπαδούς αντίπαλων ομάδων, αυτή τη φορά βρήκε ευκαιρία να ξεράσει ρατσισμό.
Κατά την διάρκεια της εκπομπής του και αφού τα έβαλε με τη διοίκηση και τον προπονητή του Ολυμπιακού για το σχεδιασμό της ομάδας, ο Τάκης Τσουκαλάς άρχισε να ξεστομίζει ρατσιστικές εκφράσεις, κατά του διεθνή γκαρντ του Παναθηναϊκού.
Στο ρατσιστικό του παραλήρημα έφτασε στο σημείο να αποκαλέσει τον Θανάση Αντετοκούνμπο …«πίθηκο».
Όμως, δεν έμεινε μόνο εκεί, καθώς τον χαρακτήρισε και καραγκιόζη που ξεφτιλίζει τον αδερφό του (Γιάννη).
Συγκεκριμένα, είπε επί λέξη:
«Ενα μπ…λο είστε. Με έναν πίθηκο. Εκείνος ο Αντεμπακούκο πίθηκος είναι. Τι είναι αυτά που κάνει ο καραγκιόζης; Δεν ντρέπεται λιγάκι; Ξεφτιλίζει και τον αδερφό του».
Το πράγμα έχει ξεφύγει από τα όρια της παρέμβασης του ΕΣΡ και θα έπρεπε κανονικά, να έχουν επιληφθεί οι αρχές.
ΝΟΜΟΣ 4285/ΦΕΚ Α 191/10.09.2014: για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας.
Και για όποιον σπεύσει να δικαιολογήσει τον Τσουκαλά, λόγω της «ιδιαιτερότητας» (!) με την οποία εκφράζεται γενικώς, να θυμίσουμε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο ίδιος επιτίθεται ρατσιστικά σε έγχρωμους παίκτες, αλλά και στον Θανάση Αντετοκούνμπο.
Τον περασμένο Ιούνιο, τον είχε κατηγορήσει πως κάνει «καραγκιοζιλίκια» και ότι «το παίζει Έλληνας».
Το επίμαχο στο 3.15
https://www.youtube.com/watch?v=cE5NQT4HAaE
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ακόμα, ότι παρόμοιο χαρακτηρισμό, πριν πέντε χρόνια, είχε κάνει και ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Το 2013, σε τηλεοπτική εκπομπή, οι παρουσιαστές του ζήτησαν να σχολιάσει τη φωτογραφία του Αντετοκούμπο στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου τον συνεχάρη ο πρωθυπουργός για την επιλογή του στα draft του ΝΒΑ.
Ο αρχηγός των νεοναζί τότε ζήτησε να του πουν απ’ έξω το επίθετο του μπασκετμπολίστα: «Αν μπορέσετε να το πείτε, τότε να τον πείτε και Έλληνα».
Στη συνέχεια σχολιάζοντας το ταλέντο του Γιάννη, είπε «και σε έναν χιμπατζή αν δώσεις μια μπάλα δεν θα την πιάσει;»

—————————————————————————————————————————————–

43557786_2138855922800158_8780197979605696512_n

ΤΑ ΤΣΑΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΑ…

Tarantella AntiFa vi@ Γιώργος Μικάλεφ

Τελικά αυτοί οι χρυσαλήτες και οι υπερπατριώτες είναι παρεξηγημένα παιδιά……τα τσαμένα.

——————————————————————————————————————————————

43411718_2137506062935144_6764775990318071808_n

SING ALONG FOR A BIRD IN A CAGE

7/10/2018

Aναρτούμε κείμενο του Π. από την Αντιστροφή Προοπτικής της 27 /09
————————-//————————–
Οι δύο τύποι που χτύπησαν με ανελέητο μένος
έναν άνθρωπο ανήμπορο που προσπαθούσε να απεγκλωβιστεί σαν πουλί σε κλουβί δεν ήθελαν απλώς να προστατεύσουν την ιδιοκτησία τους.
Δεν ήταν οι τυπικοί «φιλήσυχοι νοικοκυραίοι,
μαγαζάτορες και μικροαστοί», που εκτονώνονται σε οριακές στιγμές δυσφορίας
και δυσανεξίας λόγω διακινδύνευσης του τυπικού καπιταλιστικού φαντασιακού τους.
Ήταν η ενσάρκωση του μοριακού φασισμού σε κατάσταση παροξυσμού.
Ήταν πολέμαρχοι σε διάταξη μάχης.
Η καταιγιστική κλωτσοπατινάδα πάνω σε σπασμένα γυαλιά είναι η εκδήλωση της ισχύος και του μεγαλείου της με όλη τους την ορμή, οργή, μίσος και κάβλα.
Είναι η εν ψυχρώ πραγμάτωση
(σε συνειδητό δηλαδή επίπεδο) του σαδισμού
που σωρεύεται, σωματοποιείται
και εν τέλει εκκρίνεται
ως blitzkrieg* σε οριακές στιγμές αδυναμίας διάκρισης μεταξύ πραγματικότητας και παραληρήματος, μεταξύ πολιτισμένης κοινωνίας
και εμπόλεμης κοινωνίας.
Αυτή η σαδιστική βία μάς τρομάζει, και καλώς μας τρομάζει. Αλλά δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει,
ούτε θα έπρεπε να τη θεωρούμε παρέκκλιση από τον κανόνα. Όχι με την έννοια ότι αυτοί οι δύο τύποι αντιπροσωπεύουν τον μέσο όρο και άρα η κοινωνία μας είναι εκφασισμένη και εμπόλεμη γενικά, αλλά με την έννοια ότι στον πυρήνα του κανόνα βρίσκεται η ισχύς και οι πολλαπλές, με άπειρες διαβαθμίσεις και διαφοροποιήσεις, εκδηλώσεις και ενσαρκώσεις της.
Ακόμα πιο ανησυχητική και δηλωτική για την τρέχουσα ψυχοσύνθεση είναι η έλλειψη στοιχειωδών αντανακλαστικών στο θέαμα μιας τέτοιας υβριστικής, χωρίς όρια, βίας.
Το γεγονός ότι μόνο ένας,
ανάμεσα σε πολλούς αυτόπτες μάρτυρες,
βρέθηκε να βροντοφωνάξει
«ως εδώ ρε» καταδεικνύει το μπλοκάρισμα της ροής
και της κυκλοφορίας αισθημάτων ανάμεσα σε εξίσου πάσχοντα σώματα, τη βαθμιαία απονέκρωση των αισθημάτων, την ανημπόρια που τείνει να γίνει σάρκα από τη σάρκα μας.
Και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι αυτός ο ένας ήταν παιδί λαϊκό και prole**.
Αν είσαι μαθημένος στα ζόρια, μαθαίνεις ενστικτωδώς να μην είσαι αδιάφορος, να αναγνωρίζεις τα όρια και να παρεμβαίνεις όταν αυτά ξεπερνιούνται, και μάλιστα βίαια.
Το γεγονός ότι οι αστυνομικοί υπολείπονταν σε κτηνωδία στο συγκεκριμένο συμβάν (και όχι μόνο) είναι επίσης ιδιαίτερα ανησυχητικό.
Όσο πιο βίαιοι, βρώμικοι και κακοί οι υπήκοοι,
τόσο πιο ευγενές, αγαθό και ευεργετικό το Κράτος
και η Αστυνομία του.
Όσο πιο απάνθρωπη η βία των υπηκόων, τόσο πιο ανθρώπινη η προστασία του πολίτη.
Και όσο πιο απονεκρωμένη η σιωπηλή πλειοψηφία,
τόσο πιο ισχυρή και συν τω χρόνω επικίνδυνη
αυτή η κρίσιμη διαλεκτική αγέλης και τσοπάνη.
Τα επιχειρήματα και τα αντεπιχειρήματα
για το αν ήταν δολο-φονία ή όχι,
για το αν ήταν θανατηφόρα ή επικίνδυνη η σωματική βλάβη θα ήταν προτιμότερο να τα αφήσουμε
στους δικηγόρους, τους ανακριτές και τους δικαστές.
Όσο περισσότερο ασχολούμαστε μ’ αυτά,
τόσο ΕΜΠΕΔΩΝΟΥΜΕ
το Δίκαιο, τα Δικαιώματα και το Κράτος.
Το ξέσπασμα της «μυθικής βίας», της βίας που θεσπίζει και συντηρεί το Υπάρχον, δεν κατανοείται
ούτε κι αποτρέπεται με την προσφυγή
στους νομικο-δικαιϊκούς θεσμούς
και τη –μόνο για μυημένους– γλώσσα τους.
Η υπεράσπιση του Ζακ Κωστόπουλου
και της μνήμης του
ως εν δυνάμει κλέφτη ή ληστή, ως φτωχοδιάβολου,
ως ταξικού υποκειμένου, ως τοξικομανούς,
ως οροθετικού, ως queer, ως drag queen
ή ως οποιασδήποτε από τις άλλες ιδιότητες
ή ταυτότητές του είναι μια υπεράσπιση
αναιμική και άγονη.
Αν θέλουμε οπωσδήποτε να επενδύσουμε με κάποιον συμβολισμό τον Ζακ Κωστόπουλο,
το αίμα του,
τη σάρκα του
και τα οστά του,
αν δεν μπορούμε να υπάρξουμε
κοινωνικά, πολιτικά
και κυρίως υπαρξιακά χωρίς μια ισχυρή επένδυση
κι ένα ισχυρό σύμβολο,
ας πούμε τουλάχιστον
ότι είναι ο άνθρωπος χωρίς ιδιότητες,
μια μοναδικότητα χωρίς ταυτότητα,
ένα διάκενο απ’ όπου περνά καθαρός αέρας,
ένας άγγελος/δαίμονας της κοινότητας που έρχεται.
Κι ως τέτοιον ας τον πενθήσουμε
κι ας τον τιμήσουμε.

Σ.Σ»Τ» : *- Blitzkrieg(Μπλίτσκριγκ)= κεραυνοβόλος πόλεμος , «πόλεμος-αστραπή») αναφέρεται σε πολεμική τακτική, την οποία επινόησε και εφάρμοσε ο Γερμανός στρατηγός Χάιντς Γκουντέριαν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

** prole= συντόμευση του proletarian ,proles η εργατική τάξη της Οκεάνιας από το 1984 του Όργουελ

——————————————————————————————————————————————-

43138820_2134603839892033_6392951355719286784_n

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΒΡΩΜΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ
ΤΩΝ ΣΚΟΥΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ !!!

TaranteAntifa vi@ Γιώργος Μικάλεφ

5/10/2018

Προκειμένου να αγοράζουν οι δύστυχοι γονείς αποσμητικά για τα βλαστάρια τους καλύτερα να σταλθούν αυτά τα πτωχά παιδιά σε ιδρύματα για εκπαίδευση νεολαίας υπαναπτύκτων χωρών..
Συγκρινόμαστε εμεις μ’αυτούς ?
Σε λίγο θα εκτοξεύσουμε το πρώτο μας πύραυλο με σκουπίδια στο διάστημα…

—————————————————————————————————————————————–

42993611_2131672873518463_6135334497136148480_n

ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

3/10/2018

Σε ποια αλλη χώρα του κόσμου ΥΠΟΔΙΚΟΙ ναζι ηγέτες εγκληματικης
οργανωσης και με απαγόρευση συμμετοχής σε πολιτικές εκδηλώσεις, με
απόφαση της δικαιοσύνης θα εκοβαν βολτες ανενοχλητοι στους δρομους
της Αθήνας παρέα με δυό ντουζίνες υποστηρικτές τους συνοδευομενοι
μάλιστα απο αστυνομικες δυνάμεις;..
Ο οργανωμένος υπόκοσμος που έχει συμαζέψει τα θρασύδειλα όντα που
ήταν χρόνια κουκουλωμένα στα κόμματα της Εξουσίας δεν πρέπει να
αντιμετωπιστεί με λεκτικές αντιπαραθέσεις ή εκστρατείες πειθούς
των «παραπλανημένων » αυτά τα έχουν αναλάβει οι ευρισκόμενοι
αριστερώθεν τους νεοδημοκράτες και πασοκάρες ..μόνο μία
γλώσσα καταλαβαίνουν οι ναζήδες .
Η ιστορία αυτό δείχνει…

——————————————————————————————————————————————-

42754283_2126652080687209_6070686091051008000_n

ΗΡΘΑΜΕ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑ !!
Κλωτσίδια σ’ ένα πτώμα

30/9/2018

Από το χθεσινό 3point magazine αναπαράγουμε το χθεσινό editorial.
———————–//———————–

Δεν πέσαμε από τα σύννεφα με την αστυνομική βία στον Ζάκ Κωστόπουλο.
Έχουμε ζήσει τη ζαρντινιέρα.
Έχουμε ζήσει δολοφονίες.
Στην πραγματικότητα η επιλεκτική βία
και ο αυταρχισμός αποτελούν μία απόλυτα συνειδητή στάση της αστυνομίας.
Η στάση αυτή επιβεβαιώθηκε από τις δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων,
αλλά και από εκείνες κορυφαίου συνδικαλιστή του κλάδου. «Δεν θα πάει ο αστυνομικός με τριαντάφυλλο»,
ειπώθηκε χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, οι κλωτσιές σε έναν ημιθανή
ή ήδη νεκρό άνθρωπο,
βρίσκονται εντελώς στο άλλο άκρο από μια ευγενική
και ρομαντική σύλληψη.
Η στάση της αστυνομίας δεν είναι το μόνο ζήτημα που θίγεται με τη δολοφονία Κωστόπουλου.
Είναι όμως ένα από τα βασικά.
Αντί να υπάρχει μία αστυνομία που προστατεύει,
ειδικά τον αδύναμο,
υπάρχει εκείνη που προκαλεί φόβο,
ειδικά στον αδύναμο.
Συμφωνεί η στάση της αστυνομίας με το νόμο;
Σύμφωνα με το σχετικό νομικό άρθρο (120 αρ. – προεδρικό διάταγμα 141/1991)
«οι αστυνομικοί κατά τη σύλληψη, πρέπει να ενεργούν με σύνεση και σταθερότητα και να αποφεύγουν
κάθε ενέργεια που μπορεί να βλάψει
την τιμή και την υπόληψη του συλληφθέντος
και γενικά να προσβάλλει την αξιοπρέπειά του». Αναφέρεται ακόμη ότι οι αστυνομικοί
«οφείλουν να συμπεριφέρονται στον συλληφθέντα με προσήνεια,να μη μεταχειρίζονται εναντίον του, χωρίς ανάγκη, βία και να τον δεσμεύουν μόνο όταν αντιδρά βίαια ή είναι ύποπτος φυγής.»
Συμφωνεί η στάση της αστυνομίας με πολιτικές θέσεις;
Η πραγματικότητα αυτό ομολογεί.
Στην περίπτωση της δολοφονίας του Παύλου Φύσσα, ο χρυσαυγίτης και δολοφόνος Ρουπακιάς συνελήφθη σχεδόν από τύχη. Λίγο πριν, είχε κινδυνεύσει με σύλληψη και χειροπέδες ο ίδιος ο δολοφονημένος.
Όπως δηλαδή συνέβη στον Ζακ.
Το συμβάν με τον Κωστόπουλο είναι ένα ακόμη, αλλά οφείλει να μην προσπεραστεί ως ένα ακόμη.
Η πρόσθεση του στην τραγική λίστα των θυμάτων της αστυνομίας, να αποτιμηθεί με τη λογική ότι δεν πάει άλλο. Φτάνει. Κάτι που πρέπει να διεκδικηθεί και απαιτηθεί από την ίδια την κοινωνία.
Προς αυτή την κατεύθυνσή συμβάλλουν τα άρθρα, οι αναλύσεις και η κοφτερή ματιά. Όπως του σκιτσογράφου Carlos Latuff.
(Ο γνωστός σκιτσογράφος που συνεργάζεται με το περιοδικό μας σχεδίασε για τη δολοφονία και εστίασε στη στάση της αστυνομίας. Είναι αυτή που την καλείς να σου δώσει βοήθεια και σου δίνει κλωτσιές ενώ βρίσκεσαι χάμω. Όπως ο Ζακ.)
Αν δεν γνώριζε κανείς τι είχε συμβεί, θα μπορούσε να βρει το σκίτσο υπερβολικό. Και θα ήταν υπερβολικό αν δεν ήταν η δική μας πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα που όμως πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Και να μη ξεχάσουμε.
Γα τον Ζακ και τον Αλέξη. Τον Καλτεζά και πόσους ακόμη που δεν μάθαμε ποτέ το όνομά τους. Να αντιμετωπίσουμε μια πραγματικότητα που κρατά από πάντα, για μια κοινωνία που θα μας χωρά και θα σέβεται όλους/ες/α.

Το σκίτσο του Carlos Latuff για τον Ζακ Κωστόπουλο αποκλειστικά στο 3pointmagazine

YΓ : Είπε ο Δημοσθέης Πάκος
Τα αστυνομικά εγχειρίδια δεν λένε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτό που έκαναν οι συνάδελφοι μου. Στην προσπάθεια χειροπέδησής του άσκησαν την απολύτως απαραίτητη βία»
,https://www.youtube.com/watch?v=XH1WsDshKNY

——————————————————————————————————————————————–

42591600_1938109462933378_6504373716594458624_n

ΕΣΑΤΖΗΔΕΣ

TaRantella AntiFa vi@ Γιώργος Μικάλεφ

25/9/2018

Εμφανίστκαν στο τόπο της δολοφονίας του Κωστόπουλου γάβγιζαν κάτι ακατανόηγτα πέταξαν και μερικά κωλόχαρτα και απαχόρησαν..
ήταν πέντε όλοι κι όλοι..
Εζήλωσαν δόξαν της ΕΣΑ του Ιωαννίδη κι επήραν το ίδιο το δοξασμένο όνομα.

——————————————————————————————————————————————-

42044687_2113499328669151_4826977069525106688_n

ΚΑΝΑΛΙ ΣΚΑΙ
ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

TaRantellAntiFa vi@ Alexandros Klon

18/9/2018

Άρης Πορτοσάλτε προς Ηλία Κασιδιάρη, 18/9 λίγο μετά τη δολοφονία Παύλου Φύσσα :
– «Πρέπει να βρείτε τρόπο
να μη σας πιάνουν στο στόμα τους»
Ο κος Πορτοσάλτε εδώ, με μία φράση του εξιστορεί ένα ολόκληρο αφήγημα.
Υπονοεί πως προφανώς δεν έχει σχέση η Χρυσή Αυγή με τη δολοφονία Φύσσα
και πως κάτι δεν κάνουν σωστά.
Για το λόγο αυτό, εσφαλμένα ασχολούνται, τους πιάνουν στο στόμα τους δηλαδή, κάποιοι κακεντρεχείς
μαζί τους.
Το παραπάνω, όπως και η φωτογραφία που συνοδεύει αυτό το κείμενο,
είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα αυτού που λέμε στην επικοινωνιακή επιστήμη
«Διαμόρφωση Αφηγήματος» (narrative control).
Ουσιαστικά ως αφήγημα ορίζεται «μια εξιστόρηση ή μια αλληλουχία
γεγονότων/εμπειριών/απόψεων, είτε αληθινών είτε όχι».
Σημασία εδώ έχει πως η αλήθεια δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να
υπάρξει ένα αφήγημα. Η διαμόρφωση ενός αφηγήματος λοιπόν γίνεται
διατυπώνοντας συνεχώς απόψεις/εμπειρίες/γεγονότα που εστιάζουν σε
συγκεκριμένες πτυχές ενός θέματος, με σκοπό είτε να αποσιωπήσουν είτε
να εξαφανίσουν ολοσχερώς κάποιες άλλες. Και όσο περισσότερες πηγές
διατυπώνουν αυτές τις απόψεις τόσο το καλύτερο για το αφήγημα που θες
να προωθήσεις. Και αν αυτές οι πηγές είναι από διαφορετικούς
χώρους/τομείς/ασχολίες από το κέντρο τους αφηγήματος σου, ακόμα
καλύτερα.
Στην προκειμένη περίπτωση της Χρυσής Αυγής, το αφήγημα έπρεπε να
αποσιωπήσει τον εγκληματικό, ναζιστικό χαρακτήρα της χρυσής αυγής και
να εστιάσει στα καλά «πατριωτικά», «αντισυστημικά» χαρακτηριστικά. Και
όλα αυτά έπρεπε να τα κάνουν άτομα εκτός Χρυσής Αυγής και ιδανικά
εκτός πολιτικού χώρου, αλλά εντός «καθημερινότητας».
Παρακάτω είναι μερικές από τις δηλώσεις.
Όλες τους έγιναν από άτομα δημόσια και «διάσημα». Δεν είναι στα
πλαίσια ιδιωτικών συζητήσεων.
Όλες τους πήραν δημοσιότητα.
Όλες τους ισχυρίζονται κάτι που πιθανότητα θα έχει κάποιο θετικό
έρεισμα με όλους μας. Π.χ. δεν είναι κακό να είσαι πατριώτης, υπάρχει
αδιέξοδο, ο τσαμπουκάς μας χρειάζεται. .

Διάβασε τις δηλώσεις. Σκέψου πόσοι από τους ομιλητές σου είναι
συμπαθείς. Και αν όχι σε σένα, σε πόσο άλλο κόσμο.
Και ίσως καταλάβεις πως φτάσαμε εδώ.
Και αν γίνει αυτό ίσως καταλάβεις πως δεν θα φτάσουμε ποτέ ξανά εδώ.
Σκέψου.
Απομόνωσε το μίσος.
Μην ανέχεσαι την «μη ανοχή».
Βοήθα να χτίσουμε ένα αφήγημα που να εκφράζει τις αρχές που όλοι θέλουμε.
Ισονομία. Δικαιοσύνη. Πολιτισμός. Ειρήνη.

Πέτρος Γαϊτάνος (θεοφοβούμενος τραγουδιστής): «Μου αρέσει ο τσαμπουκάς
της Χρυσής Αυγής»
Βύρων Πολύδωρας ( ΝΔ): «Βεβαίως συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή» | «Η
Χρυσή Αυγή δεν είναι απειλή για τη Δημοκρατία»
Θάνος Τζήμερος (νεοφιλελεύθερος καραγκιόζης – ΔΗΞΑΝ): «Αν η Χρυσή Αυγή
είναι το αυγό, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το φίδι.»
Στέφανος Κασιμάτης (δημοσιογραφικός υπάλληλος του ομίλου Αλαφούζου):
«Οσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην
Χρυσή Αυγή – και σοβαρολογώ απολύτως.»
Παναγιώτης Ψωμιάδης (καραγκιόζης – ΝΔ): «Νέα Δημοκρατία και Χρυσή Αυγή
είναι αδελφά κόμματα.»
Γιάννης Πλούταρχος (σκυλαδοπόπ τραγουδιστής): «Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή,
αν είναι να μας βγάλει από το αδιέξοδο»
Γιώργος Τράγκας («δημοσιογράφος»): «Έχουν οι έρθει οι άνθρωποι [σ.σ.
οι χρυσαυγίτες] όμως σε πλήθος εκπομπών μου και μου έχουν πει ότι δεν
είναι ναζιστικό κόμμα, έχουν διαψεύσει όλες τις σχέσεις με
νεοναζιστικές οργανώσεις που επικαλούνται διάφοροι..» | «Εγώ κυρίες
και κύριοι αν λάβω υπόψιν μου ότι η ΧΑ είναι εκτός συνταγματικού
τόξου, πρέπει να πω ότι 1 εκατομμύριο άνθρωποι στην Ελλάδα είναι εκτός
συνταγματικού τόξου»
Μιχάλης Κατσιγέρας (δημοσιογραφικός υπάλληλος του ομίλου Αλαφούζου):
«Το κενό μιας δημοσίας τάξεως για όλους τους πολίτες έχει ήδη αρχίσει
να καλύπτεται στις μαύρες περιοχές των Αθηνών από τους ακτιβιστές της
Χρυσής Αυγής»
Ντόρα Μπακογιάννη ( ΝΔ): «Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το «σεις
και με το σας»»
Μπάμπης Παπαδημητρίου (δημοσιογραφικός υπάλληλος του ομίλου
Αλαφούζου): «Γιατί όχι μία σοβαρότερη Χρυσή Αυγή να τη δεχτούμε να
υποστηρίξει μια συντηρητική συμμαχία.» | «Σε τελευταία ανάλυση, ο
εθνικισμός δεν είναι ντροπή!»
Νότης Σφακιανάκης (σκυλαδοπόπ τραγουδιστής – χουντόκαυλος): «Η Χρυσή
Αυγή ουσιαστικά αφυπνίζει αυτό που πρέπει να κάνουμε μόνοι μας. Να μην
επιτρέπουμε σε κανέναν να έρθει να μας βιάσει.»
Ανδρέας Λοβέρδος (πολιτική περσόνα): «Η Χρυσή Αυγή είναι αυθεντικό κίνημα»
Γιάννης Μπέζος (ηθοποιός της ευθύνης): «Το χαστούκι [του Κασιδιάρη]
δεν σημαίνει ότι κάποιος χαστούκισε κάποιον συνάνθρωπό μας. Συμβολίζει
χτυπάω κάτι κατεστημένο.»
Σάκης Ρουβάς (ποπ σταρ/επιχειρηματίας/πολιτκός φέρελπις): «Δεν με
τρόμαξε που ο κόσμος ψήφισε την Χρυσή Αυγή»
Νίκος Βέρτης (σκυλαδοπόπ τραγουδιστής): «Η Χρυσή Αυγή από τα 100 που
θα πει μπορεί τα 10 να είναι καλά»
Σταμάτης Γονίδης (σκυλάς): «Κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να
αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες. Να λοιπόν γιατί ο λαός που δεν
μασάει κουτόχορτο ψηφίζει Χρυσή Αυγή.»
Μητροπολίτης Αμβρόσιος (ένας από τους εκπροσώπου του Χριστιανικού
Θεού): «Η Χρυσή Αυγή μπορεί να καταστεί γλυκιά ελπίδα για τον πολίτη»
Σταμάτης Σπανουδάκης (ΈΛ-λην συνθέτης με αγκυλωτές ανοχές): «Σε ποια
δημοκρατία, ένα κόμμα τού 10-15%, δεν «δικαιούται δια να ομιλεί» και
υβρίζεται καθημερινά από όλους, χωρίς να τού δίνεται βήμα, να
απαντήσει. Συμφωνείς η όχι μαζί του. Ποια δημοκρατία το διδάσκει
αυτό;»
Φαήλος Κρανιδιώτης (πρωθυπουργικός σύμβουλος του Μελισσανίδη): «Η
Χρυσή Αυγή, στη χειρότερη περίπτωση, κάνει αντιποίηση αρχής, ενίοτε
πέφτει και καμιά ψιλή, ήτοι έργω εξύβριση και σωματικές βλάβες. Οι
εκατόμβες των μαχαιρωμένων αλλοδαπών υπάρχουν στην ευφάνταστη και
βλακώδη προπαγάνδα της «προοδευτικιάς» δημοσιογραφίας»

——————————————————————————————————————————————-

41948736_2112234088795675_3743658477772341248_n

ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ της ΤΙΓΡΕΩΣ

Tarantell AntFa vi@ ΑΝΤΙ ΥΛΗ

17/9/2018

Στα ελληνικά δεν υπάρχει λέξη για όσους χάνουν το παιδί τους.
Αν χάσεις τη μάνα σου είσαι ορφανός,
αν χάσεις τον σύντροφό σου είσαι χήρα,
αν σκοτωθεί το παιδί σου η ύβρις των άγραφων νόμων
δεν επιτρέπει να σχηματιστεί όνομα για κάτι
που διακόπτει τη φυσική αλληλουχία της ζωής.
Ο Ernesto Sabato έγραψε βιβλία πολλά και λέξεις και δάφνες.
Ένα απόγευμα καθώς σκάλιζε,
βρήκε θαμμένο στον κήπο το κουβαδάκι που χε κρύψει εκεί το νεκρό πια παιδί του.
Αργότερα μαρτύρησε πως θα θυσίαζε όλο το έργο της ζωής του
για να μπορούσε μονάχα για 5 λεπτά να καθίσει ξανά με το παιδί του
και να το δει μεγαλωμένο.
Σε πολλούς πολεμοχαρείς πολιτισμούς του παρελθόντος, ακόμα κι εκεί
που η σφαγή ή η θυσία ή ο πόλεμος ήταν καθημερινή ενασχόληση ,
η μητέρα ενός νεκρού ήταν πρόσωπο που έχαιρε έστω άτυπα συμπόνιας.
Πολλές τέτοιες απεικονίσεις βρίσκουμε σε διασωθέντα κείμενα,
στη λογοτεχνία, στα έμμετρα προφορικά έπη.

Κάποτε σε ένα διάλειμμα μιας δίκης βρέθηκα δίπλα στη Μάγδα Φύσσα.
Ζαλιζόταν, μα εξακολουθούσε να μυρίζει κεραυνό.
Με ίδιο το βλέμμα της τίγρης που με νύχια και δόντια προστατεύει το μωρό της
ανάμεσα σε δέκα αναμμένες κάνες.
Οι τίγρεις προστατεύουν το μωρό τους ακόμα και νεκρό.
Αιώνια.
Καταιγίδα και κεραυνό μυρίζουν πάντα οι γυναίκες που αγωνίζονται ενάντια στο θάνατο.
Και θάνατος είναι ό,τι εκπίπτει ζωής, θάνατος είναι ό,τι αφαιρεί απ’τον κόσμο την ύπαρξη,
όπως ο φασισμός.
Τιμή στις γυναίκες που στο πεδίο των τραυμάτων τους παλεύουν να φυτρώσει μια μέρα άλλη.

– Απόσπασμα από κείμενο της Βάλια Κάλντα –

——————————————————————————————————————————————-

272856-kfoewfweji

ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΑΝ ΤΑ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΑ ΟΝΤΑ
ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ

16/9/2018

Αναδημοσιεύουμε την θέση της ΠλέμπαςΙΙ για την άναντρη επίθεση των θρασύδειλων φασιστών στο Πέραμα ενάντια σε νεολαίο του κυβερνώντος κόμματος
————————////—————————

Οπωσδήποτε είναι ανεπίτρεπτο να αντιμετωπίζεται με θυμηδία ή διάθεση αστεϊσμού από την υπόλοιπη αριστερά και τον α/α/α χώρο ο ξυλοδαρμός ενός ΣΥΡΙΖΑίου νεολαίου, ακόμη και αν το συντομότερο ανέκδοτο της ημέρας είναι το «ο αντιφασιστικός αγώνας του ΣΥΡΙΖΑ».
Η αλληλεγγύη και η στήριξη όλων είναι και επιβάλλεται να είναι δεδομένη. Όπως δεδομένη ήταν και για την περίπτωση Μπουτάρη.
Ωστόσο, όπως ο ξυλοδαρμός Μπουτάρη χρησιμοποιήθηκε από την Κουμουνδούρου για να λάβει ο ακροκεντρώας προέλευσης δήμαρχος το χρίσμα του ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες δημοτικές εκλογές, έτσι και τώρα ο ξυλοδαρμός του ΣΥΡΙΖΑίου νεολαίου θα χρησιμοποιηθεί κατά το δοκούν για να διαφημιστεί ο (φαντασιωσικός και ανύπαρκτος) «αντιφασιστικός αγώνας του ΣΥΡΙΖΑ» (που πρωτοσαλπίστηκε από το Καστελόριζο, συνεχίστηκε μετά αλλού, και καταλήγει στη διαιώνιση της δίκης της ναζιστικής γκρούπας, μήπως και εν τω μεταξύ προκηρυχθούν εκλογές και κερδίσει η Κουμουνδούρου κανένα ψηφαλάκι από τη ΝΔ).
Ως εκ τούτου, το θέμα πρέπει να τονιστεί πως παρουσιάζει δύο σκέλη, εντελώς διαφορετικά και ξέχωρα μεταξύ τους.

*** Η αλληλεγγύη και η στήριξη προς τον δαρθέντα νεολαίο ΣΥΡΙΖΑ από τη ναζιστική γκρούπα είναι υπαρκτή και δεδομένη (όπως και για κάθε άνθρωπο άλλωστε, ανεξαρτήτως κομματικής προελεύσεως).

*** Ο αντιφασιστικός αγώνας του ΣΥΡΙΖΑ ήταν, είναι και θα παραμείνει ανύπαρκτος.

https://tvxs.gr/…/melos-tis-neolaias-syriza-o-28xronos-poy-…

—————————————————————————————————————————————

272132-18712337

ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΝΑΖΗΔΕΣ

8/9/2018

Το Ωραιόκαστρο είναι μια προσφυγούπολη στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, στους πρόποδες του όρους Σιβρί ή Μπάλτζα. Το ’22 η επιτροπή αποκατάστασης προσφύγων αποφάσισε την εγκατάσταση στην περιοχή, προσφύγων από τον Πόντο και τον Καύκασο. Αυτούς που κυνικά ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας αποκαλεί Ρωσοπόντιους.
Στους πρόσφυγες αυτούς οφείλει και το όνομα του καθώς η παλαιότερη ονομασία του ήταν Παλαιόκαστρο και η τουρκική Νταούλ Μπαλί
Οι πρόσφυγες έφεραν μαζί τον ελληνικό πολιτισμό τους και πρότειναν την αλλαγή του ονόματος της πόλης σε Ωραιόκαστρο, εις ανάμνηση ιστορικού κάστρου που βρίσκεται στο Χατς της Άρδασσας του Πόντου.
Εδώ και δύο χρόνια η συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων του 5ου δημοτικού σχολείου της περιοχής, αποφάσισε ομόφωνα, τη μη ένταξη-τοποθέτηση των παιδιών των προσφύγων στο χώρο του σχολίου (sic), Προσβολή στη μνήμη των προσφύγων προγόνων τους αλλά και ντροπή για τον χυδαίο τρόπο με τον οποίο ενεργεί ένα καθυστερημένο μέρος της ελληνικής κοινωνίας.
Σημερα στην ιδια πόλη υπερδιπλάσιοι από την τετράδα παλληκαράδων της Λέσβου που τα ρίξανε χθες σένα απροστάτευτο κοριτσάκι με μαντήλι επετέθη με καλυμένα πρόσωπα σε δύο ανήλικα αγόρια
Χρειάζεται μια διμοιρία τέτοιων θρασύδειλων ρατσιστών ναζήδων οπλισμένων με ρόπαλα για να τα βάλουν με δύο παιδάκια
Η συντονίστρια του Ξενώνα Φιλοξενίας Ωραιόκαστρου που σημειώθηκε το συμβάν Ίριδα Πανδίρη απάντησε κατάληλα:
-…….Θα εστιάσουμε στα χαμόγελα που τόσα χρόνια μοιραστήκαμε με τους κατοίκους του Ωραιοκάστρου, στα είδη που δώρισαν για τα παιδιά μας, στις γιορτές στις οποίες όλοι μαζί συμμετείχαμε, στην αγάπη που μας έδειξαν. Σε όλους τους δασκάλους που τα αγκάλιασαν, σε όλους τους γείτονες που μας έκαναν να ελπίζουμε κάθε μέρα πιο δυνατά στο όραμα της ΑΡΣΙΣ για ένα κόσμο όπου κάθε παιδί, ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκείας, χρώματος, θα απολαμβάνει όσα ένα παιδί χρειάζεται και δικαιούται».