Tarantella Femina

46507204_2205412662811150_5127206961531584512_n

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΠΛΑΔΑΡΕΣ

23/11/2018

Επειδή ενα χαμόγελο μπορει να κερδισει οσα δεν μπορουν τα πιο ακριβά καλλυντικά το κείμενο της migada εντοπίζει με σαφήνεια την υπαγορευμένη πειθάρχηση της καλαίσθητης θηλυκής εικόνας
——————————///—————-

…] Η γυναίκα που ελέγχει το μακιγιάζ της εκατό φορές
τη μέρα μήπως και της έτρεξε η μάσκαρα,
που ανησυχεί ότι ο αέρας ή η βροχή
θα της χαλάσει το χτένισμα,
που κοιτάζει συχνά να δει αν της έφυγε πόντος
απ’ το καλσόν ή που αισθάνεται παχιά
και ελέγχει οτιδήποτε τρώει, έχει γίνει, ακριβώς
όπως και ο έγκλειστος του Πανοπτικού,
ένα αυτο-αστυνομευόμενο υποκείμενο,
ένα άτομο που με ζήλο αυτοεπιτηρείται ακατάπαυστα.
Μια τέτοια αυτοεπιτήρηση είναι μια μορφή υποταγής
στην πατριαρχία.
Είναι επίσης και η αίσθηση που αντανακλάται
στη συνείδηση της γυναίκας ότι βρίσκεται υπό επιτήρηση, με έναν τρόπο που ένας άνδρας δεν είναι, ώστε ακόμη κι αν η γυναίκα εξελιχθεί σε οτιδήποτε άλλο, δεν παύει να αποτελεί κυρίως ένα σώμα σχεδιασμένο να ευχαριστεί
ή να εξάπτει.
Για πολλές γυναίκες, επομένως, έχει συγκροτηθεί, με τα λόγια του Foucault (ό.π.),
«μια κατάσταση συνειδητής και διαρκούς ορατότητας που διασφαλίζει τηναυτόματη αποτελεσματικότητα της εξουσίας».
Εφόσον τα κριτήρια αποδοχής ενός σώματος ως θηλυκού είναι αδύνατο να πραγματωθούν εντελώς, απαιτώντας όντως μια υπέρβαση της φύσης, μια γυναίκα είναι δυνατόν να ζήσει μεγάλο μέρος της ζωής της με έντονο το συναίσθημα της σωματικής ατέλειας.
Έτσι, ένας ακόμα ασφυκτικότερος έλεγχος του σώματος έχει ως κέρδος ένα νέο είδος ελέγχου της σκέψης…

*Πανοπτικόν=
Το Πανοπτικόν του Jeremy Bentham ήταν ένα αρχιτεκτονικό μοντέλο φυλακής, στο οποίο ένας κεντρικός πύργος τοποθετημένος στο κέντρο του κτίσματος, παρείχε στους δεσμοφύλακες ορατότητα σε έναν δακτύλιο στον οποίον βρίσκονταν τοποθετημένα τα κελιά των κρατουμένων. Το μοντέλο αυτό, αντιστοίχιζε σε κάθε κρατούμενο ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό στίγμα που διευκόλυνε τον έλεγχο των πράξεών του, ενώ παράλληλα, δίνοντας μία μονόδρομη ορατότητα από τον πύργο στα κελιά, εξασφάλιζε την πειθαρχία μέσω της πιθανότητας της εποπτείας και όχι μέσω της εποπτείας καθ\’εαυτής. Ο κρατούμενος δεν γνωρίζει πότε και αν παρακολουθείται.

Σ.Σ «Τ» :Κομμάτι από το κείμενο της Sandra Lee Bartky
που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 1988, στην έκδοση “Feminism and Foucault: Reflections on Resistance”.

(http://ek-fyles.blogspot.gr/2007/11/foucault.html)

—————————————————————————————————————————————–

dfdnfjdfa

ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΜΕ ΦΙΛΙΑ …

20/11/2018

H μόνη που κινδυνεύει από μένα είσαι εσύ γιατί θα σε σκοτώσω είτε με φιλιά είτε με πιστόλι…
..
απειλούσε την Κατερίνα ο καθηγητής κι εργοδότης της στο λογιστικό του γραφείο Κλεάνθης Κωνσταντινούδης..
που εκβίαζε τους φοιτητές του στο ΤΕΙ Σερρών.
Το σχόλιο από την Δανάη Καρυδάκη του TPP.

—————————————————————————————————————————————–

44643442_2158884974130586_6294404903070597120_n

GNTP : O XYΔΑΙΟΣ (ΥΠΟ)ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΞΙΣΜΟΥ

23/10/2018

Aναπαράγουμε από την Εποχή το κείμενο της
Κατέ Καζαντή σχετικά με το αισχρότατο GNTP τον βιασμό της αξιοπρέπειας και την ιδεολογία της υποταγής
—————–///—————-

Η γυναίκα ως πορνογραφικό φετίχ και ως εμπόρευμα: η πραγμοποίηση του ανθρώπου, με μοναδική μορφή συνείδησης την αυτοσυνείδηση του εμπορεύματος, η στερεοτυπική αναπαραγωγή όλων εκείνων που εξιτάρουν την ανδροκεντρική λίμπιντο, είναι νερό στο μύλο της ανισότητας των πατριαρχικών δομών, νερό επίσης στο μύλο του καπιταλισμού που παράγει εμπορεύματα. Και, πριν από αυτά, τους ίδιους τους πελάτες που θα τα καταναλώσουν.
Καπούλια που κουνιούνται ή δεν κουνιούνται, «πωπουδάκια» ανασηκωμένα, κατά κυριολεξία υλικά, με τα οποία μπορείς ή δεν μπορείς να δουλέψεις: το μάρκετινγκ αναλαμβάνει να φτιάξει μια ολόκληρη κουλτούρα, που απαιτεί την αφαίρεση της ανθρωπινότητας της γυναίκας, για να την πουλήσει ξανά και ξανά, διαμορφώνοντας ταυτόχρονα ελαστικές συνειδήσεις που θα καταπίνουν τα πάντα.
Η χυδαιότητα ενός κόσμου – κρεατομηχανής όπου η αγένεια, η σκληρότητα, ο ανταγωνισμός ανάγονται σε ιδιοσυστατικά της επιτυχίας, ενός ημίκοσμου στην πραγματικότητα, που έχει λούστρο και –ενίοτε- φράγκα, βασίλειο μιας ιδιότυπης μειονότητας που κινείται γύρω από το κεφάλαιο και το υπηρετεί, προτείνεται όχι μόνο σαν κανονικότητα, αλλά σαν μοναδική ευκαιρία. Η ανέλιξη των πληβείων στις πασαρέλες της χλιδής, η υπέρβαση της ταξικής προέλευσης –και συνείδησης- είναι το όνειρο, ή οφείλει να είναι, των πολλών. Η δε κατασκευή συγκεκριμένης «γυναικείας» ταυτότητας περιλαμβάνει και την αντοχή στην αντικειμενικοποίηση και στις προσβολές που αυτή επιφέρει.

Η αλλοτρίωση

«Να καταθέσετε την ψυχή σας, αλλιώς να πάτε σπίτι σας». Η διαταγή διά στόματος εκείνης που «πέτυχε», υπηρετώντας με συνέπεια το κύκλωμα του φετιχισμού των –άχρηστων- εμπορευμάτων, της βιομηχανίας της μόδας, η οποία, σημειωτέον, συχνάκις καταστρέφει ζωές, είναι η διαταγή του –κάθε- αφεντικού που απαιτεί προσαρμοσμένο προσωπικό, τέτοιο που να τα δίνει όλα. Η επιτομή του αλλοτριωμένου εργάτη βρίσκεται, εξάλλου, εκεί όπου η δουλειά κυριαρχεί στα πάντα: χρόνο, διάνοια, συναισθήματα. Δώστε, οπότε, την ψυχή σας, αλλιώς η απόλυση καραδοκεί.
Η τηλοψία (Star Channel) ξαναβγάζει στο κουρμπέτι σιγά σιγά όλα εκείνα τα υποπροϊόντα των παρελθόντων, των προ κρίσης, ετών. Ένα μικρό στρατόπεδο συγκέντρωσης για τις όμορφες, από όπου θα αναδυθεί η πιο όμορφη και ταυτόχρονα η πιο ανθεκτική στις αλυσίδες, το με «δουλειά, δουλειά, δουλειά» Νext top model βγαίνει στους δέκτες και αναπαράγεται την επομένη από ένα σωρό εκπομπές, σάιτ κοκ. Η δε αναβίωση των καλλιστείων, από έτερο όμιλο (ANT1-Μακεδονία TV), με τη στέψη της «ωραιότερης», αποβληθείσας όμως από το πρώτο σόου, δημιουργεί έναν «πιπεράτο» (υπο)κόσμο, ο οποίος και υπερπροβάλλεται με ένα διαρκές αλισβερίσι. Η ζώνη της τηλεοπτικής «ψυχαγωγίας» εξάλλου, σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό, (μόνο) τέτοιας κοπής προϊόντα περιλαμβάνει. Το αλήστου μνήμης «Survivor», ας πούμε, με τους μιμητές και τους συνεχιστές του, στην ίδια κατηγορία εντάσσεται.
Οι πολυπράγμονες επιχειρηματίες των μίντια, μαζί με τους υπαλλήλους τους διαφημιστές, επιβάλλουν εκείνο που επιθυμούν. Η δε θεαματικότητα, για την οποία καυχώνται, είναι το φυσικό επόμενο αυτής της επιβολής. «Η δημοτικότητα δεν είναι παρά η αδίστακτη προσαρμογή του λαού σ’ αυτό που κατά την άποψη της βιομηχανίας της διασκέδασης αρέσει στον λαό» (Μαξ Χορκχάιμερ, Τέχνη και Μαζική Κουλτούρα).

Πελάτες-θύματα

Η απολιτίκ θέαση της (ταξικής) κοινωνίας, με τις αρένες, τα λιοντάρια και το γνωστό αίμα-σπέρμα, μαζί με την αναπαραγωγή σεξιστικών προτύπων, της κραταιής ακόμα πατριαρχίας, υπηρετούν το ένα και μοναδικό υπαρκτό πολιτικό σύστημα, τον καπιταλισμό, σε κάθε μορφή και σε κάθε φάση του.
Στις παρελθούσες εποχές των κινημάτων, γυναίκες φεμινίστριες θα παρεμπόδιζαν με ακτιβισμούς τη διεξαγωγή τέτοιας ποιότητας σόου, καταγγέλλοντας όσους μετέχουν σ΄ αυτά. Αλλά οι κριτές – στυλοβάτες της κοινωνίας, όπως η κυρία που θέλει τα κορίτσια «στεγνά», πρώην μοντέλο, σύζυγος τώρα γνωστού επιχειρηματία και, προπαντός, μητέρα, έχουν ήδη περάσει στο συλλογικό ασυνείδητο ως «πετυχημένοι». Πρότυπο για τις νεαρές πτωχές και τίμιες διαγωνιζόμενες, από το νου των οποίων δεν περνά το ενδεχόμενο να αποδράσουν από την τυχαιότητα της ταξικής τους καταγωγής αλλάζοντας, με τους αγώνες τους, ως πολιτικά υποκείμενα, την κοινωνία. Είναι οι καλύτεροι πελάτες της σαρκοβόρας βιομηχανίας του θεάματος και ταυτοχρόνως, γυναίκες γαρ, τα μεγαλύτερά θύματά της.
H Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων προσέφυγε με επιστολή προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, απέστειλε άλλη μία στο Star Channel, όπως και στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, με αίτημα την απόσυρση του επίσης βαθιά σεξιστικού διαφημιστικού σποτ του 11880, σποτ που εν τέλει αποσύρθηκε.
Αλλά ο σεξισμός και η πατριαρχία έχουν πολλά κεφάλια. Έως ότου εξοντωθούν, πλήθος κορίτσια, κάποια απ’ τα οποία θα δούμε στις οθόνες κι άλλα πολλά που δεν θα συναντήσουμε ποτέ, θα διαγκωνίζονται για μια θέση στον τρυφηλό, ιδιότυπο (υπο)κόσμο της εξοντωτικής βιομηχανίας της μόδας που κρύβει εντός της όλο τον οχετό του καπιταλισμού. Από την παιδική εργασία μέχρι τη χρήση κοκαΐνης και το εμπόριο της σάρκας.

——————————————————————————————————————————————

56fd55f31e0000b300705e54

ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΚΟΦΤΕ ΛΑΣΠΗ…

23/9/2018

Η Τερέζα Καχινταμότο, αρχηγός της περιφέρειας Dedza του Μαλάουι,
υποστήριξε ότι η απόφασή της να ακυρώσει 850 γάμους ανηλίκων κοριτσιών και να τα στείλει πίσω στα θρανία ήρθε από την αγανάκτηση της να βλέπει 12χρονα κορίτσια να περπατούν γύρω με τα μωρά στους γοφούς τους.
Η χώρα της κατατάσσεται στην 8η θέση από τις 20 χώρες που υπολογίζεται ότι έχουν τα υψηλότερα ποσοστά γάμου παιδιών στον κόσμο.
Σύμφωνα με έρευνα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών το 2012, περισσότερα από τα μισά κορίτσια του Μαλάουι είναι παντρεμένα πριν από την ηλικία των 18 ετών.
Ξεπούλημα νέων ανθρώπων για ν’ άπαλαγεί η οικογένεια από το «βάρος» της κόρης και να ικανοπιηθούν κάποιοι ενήλικες γυμνοσάλιαγκες
«Δεν θέλω γάμους νέων»,
δήλωσε ο Καχινταμότο στα Ηνωμένα Έθνη.
«Πρέπει να πάνε στο σχολείο !!!!!.
Κανένα παιδί δεν πρέπει να βρεθεί στο σπίτι
ή να κάνει δουλειές του σπιτιού κατά τη διάρκεια
του σχολικού έτους».

—————————————————————————————————————————————-

273235-16632035

H ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ
και το ΚΥΝΗΓΙ ΜΑΓΙΣΣΩΝ

20/9/2018

Ο Σών Πέν χαρακτήρισε το κίνημα Me too υπερβολικά «άσπρο-μαύρο» εμφανιζόμενος στην εκπομπή στην εκπομπή «Today» του NBC της Ναταλί Μοράλες και προσέθεσε
«Είναι ένα κίνημα που σε μεγάλο βαθμό υποστηρίχθηκε από ενός είδους αποδοχή του σκανδαλώδους»
«Είμαι πολύ καχύποπτος για ένα κίνημα που γίνεται συνώνυμο της αυστηρότητας και της οργής χωρίς να κάνει λεπτές διακρίσεις. Και όποτε οι άνθρωποι προσπαθούν να το συζητήσουν κάνοντας διακρίσεις, η ίδια η διάκριση πέφτει θύμα επιθέσεων»
Φαίνεται ο προοδευτικός Αμερικανός καλλιτέχνης να προσεγγίζει την άποψη των 100 Γαλλίδων που δε την απόρριψαν αυτόν τον φεμινισμό που εκφράζει ένα «μίσος προς τους άνδρες» και κατηγορούν το κίνημα ότι, ενώ ξεκίνησε σωστά και πολλές γυναίκες πήραν τον λόγο για να καταγγείλουν την κατάχρηση εξουσίας εις βάρος τους μετεξελίχθηκε στο αντίθετό του καλλιεργώντας την καχυποψία και το κυνήγι μαγισσών.
Ενδιαφέρουσα η άποψη του στο παρακάτω λίνκ

https://tvxs.gr/…/son-pen-kinima-%E2%80%9Cmetoo%E2%80%9D-di…